Yurt Dışında Yapılan Araştırmalara göre Lenticular Reklamın AVantajları
Lenticular 3d kesinlikle reklam görünürlüğünü ve etkinliğini artırır ve şüphesiz daha fazla akılda kalıcı ve satış arttırmaya yardımcı olmaktadır.
Lenticular baskılar, normal baskılara göre çok daha fazla dikkat çeker ve insanlar üzerinde büyük etki bırakır ve kişiler tarafından dikkatlice incelenir. Böylece hem verilmek istenilen mesaj yerine ulaşır, hem de ürünleriniz kişileri pozitif yönde etkiler.
Günümüzün rekabetçi şartlarında reklam vermek tüm firma, şirket ve kurumlar için çok önemli ve vazgeçilmez bir tanıtım aracıdır. Reklam ürünleriniz yerine ulaştığında, kaç kişiye hitap edebildiğiniz ve üzerinde bıraktığınız etkiyle çok fazla kişiye ulaşabilirsiniz . Lenticular ürünlerle yapılan reklamlar, karşınızdakine sizlerin farklı olduğunuzu hissettirir ve farkınızı ortaya koyar.
Lenticular ile yapılan reklamlar sıradan reklam malzemelerine göre çok daha farklıdır.3d lenticular derinlik değişim animasyon zoom gibi lenticular efektleriyle Reklamlarınız için çok daha dikkat çekici bir reklamınız olmasını sağlayacaktır.
Müşteri Üzerindeki Etkileri: Lenticular baskılar, klasik baskı yöntemlerine göre,Müşteriler tarafından çok daha fazla incelenir ve diğerlerinden her zaman on adım öndedir. Ürünleriniz,Müşteriye o an gerekli olmasa bile, yeri geldiginde hatırlanılması, rakip ürünlerin reklamlarına göre çok daha hızlı olacaktır.
Lenticular ürünler, tüm dünyada çok etkili bir reklam yöntemi olarak kullanılmaktadır. TIME Dergisi ve EASTMAN KODAK lenticular reklamın gerçekten etkili olup olmadığı üzerine araştırma yapmış ve anket sonuçlarına göre Lenticular ürünlerin ne denli etkili olduğu aşağıdaki verilerle özetlenmiştir:
– Lenticular ürünlere ilgi gösterenlerin oranı % 96
– Lenticular reklamla beraber verilen makaleyi okuma oranı % 91
– Asılan bir 3-D Lenticular Reklam afişini inceleyenlerin oranı % 69 (Aynı afişin klasik kağıda basılmış halini inceleyenlerin oranı % 14)
– Lenticular reklam veren firmaya ilgisinin arttığını belirten müşterilerin oranı % 62
– Lenticular reklamla beraber verilen makaleyi okuma oranı % 91
– Asılan bir 3-D Lenticular Reklam afişini inceleyenlerin oranı % 69 (Aynı afişin klasik kağıda basılmış halini inceleyenlerin oranı % 14)
– Lenticular reklam veren firmaya ilgisinin arttığını belirten müşterilerin oranı % 62
Bilinçli yöneticilerin farklı ve etkili reklam yöntemleri arayışları, bu teknolojinin giderek daha çok yaygınlaşmasını sağlamaktadır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder